BilEier.no
Forsiden

Trenger du verksted?

  • Legg inn en forespørsel, velg aktuelle verksteder, og motta tilbud. Så sparer du kanskje tusenvis av kroner!
  • Du står helt fritt til å akseptere eller avslå tilbudene du får
  • Vi varsler deg når neste EU-kontroll nærmer seg!
Tjenesten er gratis og medfører ingen forpliktelser

Bilia Personbil AS Avd Hamar

Navn: Bilia Personbil AS Avd Hamar
Adresse: Gjerluvegen 1 B, 2320 Furnes
Telefon: +4753025610
Orgnr: 976023188
Tjenester: EU-kontroll, Årlig service, Biloppretting, Verksted, Bildekk, Bilglass, Oljeskift, Klimaservice, Garantiutløpstest, Salgstest, Bilfelger, Eksosanlegg, Kupevarmer, Motorvarmer, Forstillingskontroll, Firehjulskontroll, Registerreim, Chiptuning
Bilmerker: Renault, Volvo


Personlig behandling hele veien
Bilia ønsker å ivareta deg som verkstedkunde på en bedre, mer effektiv og personlig måte. Formålet med din egen bilmekaniker er at du og din bil settes i fokus. Du kommuniserer direkte med den som skal arbeide med bilen din, samme person tar imot deg når du leverer inn bilen og når du henter den. Har du spørsmål om arbeidet eller bilen, får du svar med en gang.

Service, reparasjoner og andre tjenester bestiller du hos én person - og det koster ikke noe ekstra!

Siste omtaler: Skriv ny
KvalitetPrisKommentarDato
Ringte for å få gjort noe så enkelt som et oljeskift. Etter 5-10minutter i telefonen med en dame som sa: "...de sier så fint at de skal være der, men ingen er logget på...", "...skal bare sjekke..." osv.osv. Fikk jeg et litt surt, "Nei, jeg fikk ikke tak i noen." når jeg spurte hvordan jeg kunne få tatt oljeskift hos dem fikk jeg til svar, "ring på et annet tidspunkt kanskje" (jeg ringte 14.55 på en Onsdag.) Lykke til med kundeservice i fremtiden! 24.10.2012
Bilia Økern kræsjet min 2007 Volvo v50 mens de hadde den inne på service for 150.000 kr (hadde kjøpt den for 180.000.. !!) Fronten var knust, ramma var 5 cm skjev osv... Det kan skje den beste og hadde vært greit hvis de hadde lagt seg flate og gjorde opp for seg. Først mente de at det skulle gå på min forsikring....!! Så skulle de reparere bilen pluss 10.000kr i kompensasjon. Jeg takket naturlig nok nei til å kjøre rundt i en betydelig kollisjonsskadet bil som jeg ville fått trøbbel med å selge videre etterhvert. Etter 6 mnd med ekstremt mye mas, TV2 hjelper deg, forbrukerombudet og bortkastet tid kjøpte de bilen av meg. LEGENDARISK DÅRLIG KUNDEBEHANDLING!! 11.04.2012



  Copyright © 2017 BilEier.no
MittOppdrag.noMinStilling.noVektPartner.no