BilEier.no
Forsiden

Trenger du verksted?

  • Legg inn en forespørsel, velg aktuelle verksteder, og motta tilbud. Så sparer du kanskje tusenvis av kroner!
  • Du står helt fritt til å akseptere eller avslå tilbudene du får
  • Vi varsler deg når neste EU-kontroll nærmer seg!
Tjenesten er gratis og medfører ingen forpliktelser

Bilia Personbil AS Avd Drammen (skade)

Navn: Bilia Personbil AS Avd Drammen (skade)
Adresse: Ingeniør Rybergs gate 99, 3027 Drammen
Telefon: +47 32 84 32 00
Orgnr: 976023188
Tjenester: Biloppretting, Billakkering, Rustbehandling, Bilglass, Salgstest, Garantiutløpstest, Eksosanlegg, Forstillingskontroll, Firehjulskontroll
Bilmerker: Volvo, BMW, Ford, Renault, Honda


Bilia har merkeverksted som er autorisert for Volvo, Ford, BMW, Mini, Honda og Renault.
Bilias medarbeidere er kompetente og villige til å utvikle seg for å gi kundene best mulig opplevelse av våre verkstedtjenester. Våre service- og reparasjonsverksteder er klare til å ta hånd om bilen din.

Siste omtaler: Skriv ny
KvalitetPrisKommentarDato
Bilia Strømsø så over bilen min da jeg leverte den inn etter at gul varsellampe med service på girkassen anbefales kom opp. Alt jeg fikk til svar var at de trodde det var en innvendig mekanisk feil og at automatkassen måtte byttes for 60.000.-. De mente at det var poengløst å bytte girloje også. Kom hjem utrolig deppa og følte meg egentlig ganske forvirret, siden det ikke var noe konkret svar jeg fikk. Fikk så kontakt med et verksted i Lier, Lier Bilservice, som kunne bytte kasse mye billigere, men foreslo at det absolutt var verdt å skifte olje før man gikk så drastisk til verks med å skifte kassen, og de tok 2200.- for jobben og bilen går som en kule! Jeg føler meg grundig lurt av Bilia. Hadde ikke jeg fått gode råd fra Lier Bilservice, hadde jeg enten skrapet hele bilen eller lagt ut 60.000.- som sikkert ikke er så langt under det hele bilen er verdt! 03.06.2013
Bilia Økern kræsjet min 2007 Volvo v50 mens de hadde den inne på service for 150.000 kr (hadde kjøpt den for 180.000.. !!) Fronten var knust, ramma var 5 cm skjev osv... Det kan skje den beste og hadde vært greit hvis de hadde lagt seg flate og gjorde opp for seg. Først mente de at det skulle gå på min forsikring....!! Så skulle de reparere bilen pluss 10.000kr i kompensasjon. Jeg takket naturlig nok nei til å kjøre rundt i en betydelig kollisjonsskadet bil som jeg ville fått trøbbel med å selge videre etterhvert. Etter 6 mnd med ekstremt mye mas, TV2 hjelper deg, forbrukerombudet og bortkastet tid kjøpte de bilen av meg. LEGENDARISK DÅRLIG KUNDEBEHANDLING!! 11.04.2012



  Copyright © 2017 BilEier.no
MittOppdrag.noMinStilling.noVektPartner.no